User Rating: 0 / 5

User Rating: 0 / 5

Spalio 16 d. ketvirtokai kartu su klasės mokytoja ir karjeros specialiste aplankė Marijampolės profesinio rengimo centrą ir susipažino su siuvėjo profesija. Mokiniai mokėsi siūti sagas ir pasidaryti adatines, kurias galėjo pasiimti namo.  Veikla buvo įdomi, kėlė daug iššūkių.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Šimtas zuikių susirinko,
Net žalia girelė linko.
Pakalbėję pasitarę,
Jie mokyklą atidarė.

Ir zuikienė nuo Vyžūnų,
Leido mokslan savo sūnų.
Zuikė triūsė, maudė prausė
Ilgaūsį, ilgaausį.

Siuvo kelnes ir liemenę,
O liemenėje kišenę.
Kepuraitę jam uždėjo
Ir mokyklon palydėjo.

(Eduardas Mieželaitis)

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Kartais tereikia vieno žodžio... Kartais tereikia žvilgsnio, o kartais tik buvimo šalia... Atrodo tiek mažai, o kartu tiek daug... Raminantis žodis, padrąsinantis žvilgsnis, kalbanti tyla gali išgelbėti neviltin pakliuvusį, nežinantį kaip ištrūkti iš sudėtingo gyvenimo rato.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Rugsėjo 26-ąją 9 – 10 klasių mokiniai dalyvavo Europos kalbų dienos viktorinoje, kuri vyko Jungėnų miestelio bibliotekoje. Trys mokinių komandos ne tik varžėsi tarpusavyje, bet ir stropiai dirbo: atsakinėjo į klausimus, atliko kūrybinių užduočių, skaitė eilėraščius apie gimtąją kalbą. Renginio metu kalbėta, kad Europos kalbų mokėjimas atveria naujas mokymosi galimybes, padeda pažinti kitas kultūras, skatina tarpusavio supratimą, bendravimą ir bendradarbiavimą.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Kelias nuo asmens ankstyvojo vystymosi dienų iki autentiškos asmenybės subrendimo pasižymi gausiais vingiais ir prieškalnėmis. Šiame kelyje pajuntama daug paskatinančių įtakų, kurios padeda veržtis pirmyn, bet taip pat ir blogio veiksnių, kurie stabdo, netinkamai įtakoja ir žaloja asmenybės ūgtį. Todėl neretai žmogaus vystymasis sustoja paauglystės lygyje, nesigilinant į subrendimo reikalingumą, žmogaus misiją ir tikslus. Gyvenimo kelyje daug jaunuolių „susipainioja ir pražūva“, nespėja subręsti, įgyti didesnio atsparumo blogiui. Vaikų psichologinį atsparumą stiprina įvairios asmenybės savybės ir kognityviniai ypatumai, kurie kartu padeda sėkmingai įveikti stresą, tai yra neigiamą žalojančios aplinkos poveikį. Psichiškai atsparūs, pasižymintys stipriomis asmenybės savybėmis vaikai yra kūrybingi, nepriklausomi, noriai bendrauja, turi „lengvą“, patrauklų temperamentą. Jie siekia prisitaikyti prie įvairiausių aplinkybių, mąsto pozityviai, yra draugiški, jautrūs kitiems žmonėms, palankiai vertina save. Vaiko asmenybės stiprinimo procese dalyvauja trys pagrindiniai komponentai: skatinanti aplinka, kuri padeda vaikui jaustis saugiam ir ramiam; vidinės psichinės galios – tai jausmai, požiūriai, įsitikinimai, kurie sudaro vidinę asmens jėgą; įgūdžiai bei gebėjimai, kurie padeda vaikui valdyti savo jausmus ir impulsyvumą, mokėjimą įvertinti savo bei kitų temperamentą, siekti pasitikėjimu grįstų santykių.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Krenta prinokę obuoliai. Paukščių virtinės būriuojasi kelionei. Medžiai keičia spalvas. Kvepia aruoduose nuimtas derlius. Laikas. Laikas eiti į naują draugų, mokytojų, knygų pasaulį. Laikas sugrįžti mokytis, atversti šnarančius vadovėlių lapus. Laikas vėl atverti klasės duris, lentoje užrašyti rugsėjį....

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

SKELBIMAS Rugsjo 1

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Liepos 10-14 d. Kalvarijos sav. Jungėnų pagrindinės mokyklos 5-8 klasių mokiniai smagiai laiką leido dieninėje vaikų vasaros stovykloje „Po vasaros dangum“. Projekto veiklose buvo derinamas vaikų poilsis, fizinis aktyvumas bei vaizduotę lavinantys kūrybiniai procesai. Stovyklos metu buvo ugdomi meniniai gebėjimai, bendravimo ir komandinio darbo įgūdžiai, organizuojamas poilsis gryname ore, aktyvios pramogos bei edukacinės veiklos. Taip pat mokiniai dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse, pramogavo prie Vištyčio ežero, lavino emocinį raštingumą, žaidė įvairius žaidimus, pažino ant Nemuno kranto stūksantį Sudargo piliakalnių kompleksą kitaip – grybaudami meduolinius baravykus. Literatūrinės užuominos ir žemėlapiai lavino mokinių mąstymą. Dalyvaudami knygrišystės edukacijoje, mokiniai nusikėlė į XIX amžių, kai Lietuva buvo okupuota carinės Rusijos imperijos, lietuviškos mokyklos uždarytos, uždrausta spausdinti bei platinti leidinius lotyniškomis raidėmis. Šioje kelionėje sutiko žymiausius krašto knygnešius ir patys pasigamino vieno lanko knygelę. Viešėdami Punske, Jotvingių ir prūsų gyvenvietėje, susipažino su šio kaimelio praeitimi, pasisemė dvasinės stiprybės, pamatė daug unikalių medinių namelių, akmenimis klotą baseiną, įspūdingą aukurą ir, žinoma, prūsų bei jotvingių pilkapius.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Birželio 20 d. mokykloje vyko mokslo metų baigimo šventė. Šventės metu mokyklos direktorė Ramunė Staniševskė pasidžiaugė, kad šie mokslo metai buvo tarsi augimo metai mokyklai. Jie buvo ypač sėkmingi, o mokyklos vertybės ne tik išliko, bet ir sustiprėjo. Geriausiai besimokantiems ir garsinantiems mokyklos vardą tarptautiniuose, respublikiniuose konkursuose bei olimpiadose mokiniams bei juos ugdžiusiems mokytojams buvo įteiktos padėkos, kiti apdovanojimai. Mokyklos bendruomenė džiaugėsi ne tik puikiais mokymosi pasiekimais, bet ir geru mokinių lankomumu, neformaliomis veiklomis. Tradiciškai nominuoti Geriausi Metų mokiniai. Šiais mokslo metais Geriausio Metų mokinio vardas suteiktas 6 klasės mokinei Gustei Grinevičiūtei, 9 klasės mokinei Kamilei Volungevičiūtei bei 10 klasės mokinei Kamilei Bartkutei. Džiugu, kad mūsų mokykloje mokosi tiek daug gabių, aktyvių, žingeidžių, kūrybiškų mokinių.

0
0
0
s2smodern