User Rating: 0 / 5

User Rating: 0 / 5

Tai gražiai skambėjo žodžiai:

Laukas, pieva, kelias, upė.

Tai gražiai iš jų išaugo

Vienas žodis – LIETUVA!

\Justinas Marcinkevičius

Mes visi savo širdyje nešiojamės Tėvynę. Ji – tai mūsų miškai, pievos, upės, miestai, kalba ir mes, Lietuvos valstybės piliečiai, kurie užaugę kursime savo šalies gerovę. Vasario 16-oji – išskirtinė diena mūsų tautai ir valstybei. 1918 m. vasario 16 d. Lietuvos Taryba savo posėdyje paskelbė „atstatanti nepriklausomą, demokratiniais pamatais sutvarkytą Lietuvos valstybę“. Tai šventė, simbolizuojanti stiprybę, dvasią ir viltį ir vienybę.

Š. m. vasario 10 d. tęsiant respublikinį ,,Bendradarbiaujančios klasės” projektą, vyko integruota pamoka, skirta Vasario 16 d. Pamokoje dalyvavo 1b klasės mokiniai iš Jonavos ,,Neries” pagrindinės mokyklos (mok. D. Bareikaitė, J. Smailienė), 4c klasės mokiniai iš Jonavos Justino Vareikio progimnazijos (mok. N. Butienė), 1 klasės mokiniai iš Kalvarijos sav. Jungėnų pagrindinės mokyklos (mokyt. D. Simanavičienė). Pamokos metu vieni su kitais susipažinome, kartu giedojome Lietuvos himną, pristatėme savo mokyklas, pagilinome žinias apie Vasario 16-ąją, dalyvavome ,,Kahoot” žaidime ,,Ką žinau apie Lietuvą?”, klausėme suvalkietiška tarme sekamos pasakos, šokome ir dainavome, Mentimeter įrankio pagalba rašėme linkėjimus Lietuvai, piešėme, atlikome bandymus. Labai džiaugiuosi galimybe dalyvauti Bendradarbiavimo pamokoje. Tai nuostabi patirtis, naujos kompetencijos, nauji darbo su informacinėmis technologijomis įgūdžiai ir man, mokytojai, ir mano mokiniams.

Ačiū už draugystę, bendradarbiavimą mokiniams ir mokytojoms.

Su pamokoje vykusiomis veiklomis kviečiame susipažinti paspaudus nuorodą: čia

Pradinių klasių mokytoja metodininkė D.Simanavičienė

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

STEAM pamokoje – dvi progos Valentino diena ir artėjantis Lietuvos gimtadienis. Šias progas antrokai sujungė į vieną „Meilė Lietuvai“. Mokiniai pasidalijo savo patirtimi apie Lietuvą, iškirpo jos žemėlapį ir meilės širdeles. Pasitelkę matematines žinias dalijo figūras į tris dalis. Mokiniai atliko eksperimentą - gamino trispalvius smėlio dažus: geltonus, žalius, raudonus. Jais spalvino suformuotą širdelę, bei Lietuvos kontūrus. Švęskime Valentino dieną ir artėjantį Lietuvos gimtadienį kartu.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

men skaitymas

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Vasario 9 d. vyko integruota lietuvių kalbos ir šokio pamoka 2 klasėje „Užgavėnių rateliai ir papročiai“. Pamoką vedė pradinių klasių mokytoja Daiva Kazlauskienė ir šokio mokytoja Laima Danauskaitė. Netradicinės pamokos tikslas - supažindinti moksleivius su liaudies tradicijomis, papročiais, valgiais, mokyti juos ratelių, pagilinti pažinimo, komunikavimo ir kūrybiškumo kompetencijas. Mokiniai išklausę interaktyvų pasakojimą apie Užgavėnių šventę, dalinosi savo patirtimi ir žiniomis, atliko užduotis, įvardijo papročius, minė mįsles. Rinkosi kaukę, kuria norėtų persirengti Užgavėnių šventėje. O kokios Užgavėnės be linksmybių! Mokiniai mokėsi ratelių „Meškutė“, „Duja“ ir „Grečenikė“ tekstus, šoko, dainavo, stengiesi ritmiškai atlikti judesius, prisiminti jų seką.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Džiaugiamės kartu su mokiniais, kurie atrado daug įdomių ir naudingų dalykų knygų puslapiuose.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Sausio 31 dieną 6 klasės mokiniai dalyvavo netradicinėje lietuvių kalbos bei etikos pamokoje „Populiariausia lietuvių liaudies pasaka „Eglė žalčių karalienė“ ir jos interpretacija“. Pamoka vesta poetės Salomėjos Nėries memorialiniame muziejuje Kaune. Atvykę į muziejų, šeštokai susipažino su poetės S. Nėries biografija, kūryba, prisiminė pasakos „Eglė žalčių karalienė“ siužetą. Mokiniai, pasiskirstę vaidmenimis ir persirengę herojų kostiumais, inscenizavo pasaką. Šioje pamokoje moksleiviai patyrė gerų emocijų, įgijo naujų žinių ir patirčių.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

Žiema – ne vien tik linksmybės statant besmegenius, čiuožinėjant nuo kalnelio, bet ir rūpestis, kaip padėti peržiemoti neišskridusiems paukšteliams. Paspaudus šaltukui ir pasnigus jiems ateina liūdnos dienos: baigiasi maisto atsargos, nuraškytos miško uogos, sunku surasti sėklyčių ar vabaliukų. Mažieji sparnuočiai sunkiai peržiemotų, jei ne gerieji žmonės ir vaikai, kurie parūpina maisto.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

„Knyga, knyga, dar kartą knyga. Niekas taip neišjudina ir neugdo vaiko fantazijos kaip knyga“ (Astrida Lindgren). Sausio 16-23 dienomis 1-os ir 2-os klasės mokiniai stačia galva pasinėrė į knygų skaitymą. Jie dalyvavo tarptautiniame skaitymo skatinimo projekte „Kartu paskaitykime knygelę“. Nuolat skubančiame ir modernėjančiame pasaulyje knyga gali tapti puikia priemone puoselėti lietuviškumą, turtinančia vaikų kalbą, plečiančia žinias apie Lietuvos rašytojus. Tyrimais įrodyta, kad būtent knygas skaitantys vaikai turi labiau išlavintą kritinį mąstymą, geriau sprendžia gyvenimiškas problemas, lengviau bendrauja ir pritampa visuomenėje ir kt.

0
0
0
s2smodern

User Rating: 0 / 5

2 klasės mokiniai pasaulio pažinimo pamokoje susipažino su mūsų krašte žiemojančiais paukščiais, diskutavo, kaip būtų galima jiems padėti. Ir nors šiemet žiema ne balta, paukšteliams šalta ir sunku susirasti maisto. Antraklasiai išsiaiškino, ką paukšteliai mėgsta lesti ir suskubo jiems į pagalbą. Vykdydami STEAM veiklą vaikai nusprendė iš natūralių medžiagų ir antrinių žaliavų pagaminti paukšteliams mažas, bet skanias lesyklėles. Atsineštus grūdus, avižinius dribsnius, perlinių kruopų grūdelius, saulėgrąžas bėrė į dubenį ir maišė paukščių lesalą. Ant kartoninio ritinėlio tepė sviestą, taukus, margariną. Kvepiančius ritinėlius mokiniai išvoliojo paukščių lesale, kad gerai priliptų nemenkas sluoksnis skanėsto. Pagamintas skanias lesyklėles sudėjo į šaldytuvą, kad šios šiek tiek sustingtų. Pervertą paruoštą ritinėlį kaspinu jau galima kabinti lauke ant medžio šakos.

0
0
0
s2smodern