Vasario 22 d. susirinkę į pamokas pirmokai 100-ąjį kartą ištarė vienas kitam labas rytas. Nuo Rugsėjo 1-osios šventės 100 dienelių ėjo, praėjo, skaičiai rikiavosi, raidės byrėjo - per šį laikotarpį pirmokai puikiai susipažino su mokykline veikla, daug išmoko. Šimtadienio proga vyko netradicinės pamokos ir veiklos.

0
0
0
s2smodern

Šiemet mokiniai Lietuvai svarbią datą paminėjo mokydamiesi nuotoliniu būdu. Ketvirtokai, dainuodami Ingos Šeduikienės dainą „Nupiešiu Lietuvą“, gamino lietuviškus trispalvius darbelius. Vaikai sakė: „Mes labai mylime savo gimtinę ir kiek beieškotumėm gražių spalvų, vis tik gražiausios spalvos trys: geltona, žalia ir raudona“. Lietuviškos šventės proga ketvirtaklasiai pagamino Gedimino pilį, Laisvės paukščius ir laivelį, Gimtinės obuolius, Mylinčią širdelę, Tėviškės pievų gėles bei visą Lietuvą glostančias rankas.

0
0
0
s2smodern

Vasario 12 d. mūsų mokyklos trečiokai prisijungė prie didžiausios bendradarbiavimo pamokos, skirtos Lietuvos valstybės atkūrimo dienai paminėti. Kartu su kitų Lietuvos mokyklų klasėmis dalyvavome dviejose pamokose: Žinutė Lietuvai ir Portretas Lietuvai. Pirmąją pamoką pradėjome susitikimu su savo bendraamžiais iš kitos mokyklos. Kiekvienos mokyklos klasės lyderiai pristatė savo miestelio įžymias vietas, įdomius faktus apie Lietuvos valstybės atkūrimo dieną, o vėliau visi sprendėme kryžiažodžius, rebusus, gaminome Laisvės paukštį, piešėme piešinius Lietuvai, išbandėme naujus IKT įrankius, dalyvavome aktyviose pertraukose.

0
0
0
s2smodern

Sausio 13-ąją minėjome atkurtos Lietuvos Nepriklausomybės gynimo 30-metį. Šiemet Laisvės gynėjų diena kitokia, bet neužmiršta. Lietuvos Respublikos Seimo narės Irenos Haase vardu buvo skelbiamas konkursas „Laisvės karta sako jiems AČIŪ“. Ji kvietė moksleivius piešti piešinius, kurti eiles ir kitokių žanrų literatūros kūrinius Laisvės gynėjų dienos tema. 4 klasės mokiniai aktyviai piešė piešinius. Konkursui savo darbą pateikė Gustė Grinevičiūtė.

0
0
0
s2smodern

Pamokoms ir toliau vykstant namuose, mobilioji programėlė #walk15, kartu su LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerija bei programavimo partneriais Kiro.tech inicijuoja nemokamus žingsnių iššūkius klasėms. 2021 m. sausio 29 d. atsisiuntę programėlę #walk15, prie mokyklų iššūkio „Aš galiu!” prisijungė ir mūsų mokyklos pradinukai kartu su savo šeimos nariais. Ši priemonė skatina rinkti žingsnius ir puoselėti vaikščiojimo kultūrą, priimti iššūkius.

0
0
0
s2smodern

Sausio 21 d. nuo 10 iki 13 val. 4 klasės mokiniai dalyvavo Didžiausioje nuotolinėje pamokoje Lietuvoje „Mokonomika“, kurią organizavo „Swedbank“. Renginį vedė žinomas laidų vedėjas Rolandas Mackevičius kartu su Fausta ir Roku – jaunaisiais muzikinių projektų dalyviais ir komisijos nariais. Įvairūs savo srities profesionalai pradinių klasių mokinius pakvietę į „Atradėjų“ pamokas.

Ketvirtaklasių nuotolinių pamokų diena prasidėjo „Low Air“ šokiu, vėliau jie išklausė pasakojimo apie pinigų atsiradimo istoriją, galėjo patys pasigaminti unikalią piniginę. Rašytoja Kotryna Zylė pravedė derybų su mitinėmis būtybėmis mokymus, Nerijus Buivydas pasakojo, kaip išmokti daryti stebuklus, pasirodo, jie gali būti netgi ne magiški, o labai paprasti! Menininkė Jakaterina Zibireva mokė sudaryti Svajonių žemėlapį, kad Mažais žingsneliais pasiektume savo svajonę. Rimtoji pamokų dalis baigėsi aktorės Kristina Savickytės patarimais, kaip kurti nepamirštamas istorijas. Renginio pabaigoje scenoje pirmą ir vienintelį kartą pasirodė grupė „Rok F’ Rol“.

0
0
0
s2smodern

Sausio 21 d. trečiokai priėmė iššūkį ir sudalyvavo didžiausioje nuotolinėje „Mokonomikos“ pamokoje Lietuvoje! Šią įdomią pamoką inicijavo „Swedbank“. Pamoką pradėjome žvaliai hip hop šokio ritmu su Brigita, kuri pasidalino šokio paslaptimis. „Swedbank“ Finansų laboratorijos ekspertė Justina papasakojo įdomių istorijų apie pinigus. Vaikai sužinojo, kokie pinigai buvo seniau, kada atsirado pirmosios monetos, banknotai, susipažino su įvairių šalių valiutomis, kūrė savo ateities pinigus. Pamokos metu kartu su Inga kūrė pinigines iš popierinių maišelių. Jei reikėtų rasti žmogų, kuris geba susikalbėti su mitinėmis būtybėmis, tai būtų rašytoja Kotryna Zylė. Ji ne tik užrašo jų istorijas, bet ir jas iliustruoja, taip prikeldama (o gal tik pabudindama) naujam gyvenimui. Aitvarai, kaukai, Dievas senelis, laumės, net velniai - ar verta su jais derėtis? Į šį klausimą atsakė pati Kotryna. Ji vaikams papasakojo apie aitvarus, ugnines gyvates, kurie žmonėms nešdavo turtus ir palikdavo ant namų stogų, kaukus, kurie gėrybes nešė tik gera darantiems žmonėms, apie Dievą senelį, kuris blogus žmones paversdavo šeškais, apie laumes, mėgstančias sukeisti žmonių vaikus. Mokiniai sužinojo, kad žmonės namų kampe padėdavo dubenėlio šukę ir joje palikdavo maisto, kad galėtų pasivaišinti namus prižiūrinčios dvasios. Nerijus mokė daryti stebuklus - gerus darbus. Juk gyvenime sunkiausia daryti gerus darbus. Sunku pradėti, bet naudinga pabaigti. Jis patarė nugalėti save ir įveikti baimes. Energingoji Jekaterina, menininkė bei renginių vedėja pasekė pasaką apie mergaitę, kuri turėjo begalę svajonių. Svajonė ir liks svajone, jei jos nepaversi tikslu. Kiekvienam tikslui reikia sudaryti mažų žingsnelių sąrašą. Ji papasakojo, kaip eiti, kopti ar bėgti link savo svajonių. Mokiniai pasigamino savo svajonių žemėlapį.

0
0
0
s2smodern

Prieš 30 metų sausio 13-ąją tūkstančiai žmonių taikiai apgynė atkurtą Lietuvos Nepriklausomybę. Mokyklos bendruomenė, norėdama pagerbti Laisvės gynėjus, prisijungė prie pilietinės iniciatyvos „Atmintis gyva, nes liudija“ - savo namų languose dešimčiai minučių uždegė vienybės, atminimo ir pergalės žvakutes. Mokiniai per pamokas su mokytojais kalbėjosi, ką reiškia kiekvienam iš mūsų ši istorinė diena, o mintis ir jausmus išreiškė piešiniais ir kitais kūrybiniais darbais.

0
0
0
s2smodern

Kai pradinių klasių mokinių mokymas vyksta nuotoliniu būdu, o tėveliai (globėjai) darbo funkcijas (darbus) privalo atlikti darbo vietoje ir negali užtikrinti vaikų priežiūros namuose, mokykla yra pasiruošusi vaikų priežiūros paslaugas teikti mokykloje. Esant poreikiui, prašome kreiptis į mokyklos administraciją.


0
0
0
s2smodern